27 Eylül 2013 Cuma

NERDEN NEREYE - Fahriye Evcen


Fahriye Evcen ! Sosyoloji bölümünde okurken İstanbul'a tatile gelip bir programda Oya Aydogan  tarafından farkedilen Türk güzelimiz !
1986 Haziran dogumlu ..
İlk dizisi Yaprak dökümü ki o günleri ben çok iyi hatırlıyorum sanırım 2006 yıllarında yine dizinin çok dikkat çeken oyuncularından biriydi ..
Yaprak dökümünden sonra birçok filmde ve dizide oynadı ama benim Fahriye evcen diyince yaprak dökümü ve çalıkuşu aklıma geliyor :)

2006dan bu yana makyajıda saçıda oldukça degişmiş ! Simsiyah saçlarıyla beyaz teniyle tanıdıgmız Fahriye 2013 'de saç rengini açtırmış ve ten rengi daha koyu duruyor bana kalırsa ben siyah saçlı daha çok begeniyordum ama sizi bilemicem : )
Şuanki makyajında daha çok far ve allık kullanıyor ..Eskiden eyelıner ve fondoten öncelikliymiş gözler önplanda !

Kızımız her daim güzel yahu ! Hani şu çuval giyse yakışır cinsinden !

Ama yeni tarzı daha bir lolita olmuş ..



Siz nasıl buldunuz senelerin degişikligini ?

                                                                                                           Sevgiyle kalın 


13 yorum:

  1. Tabiki de şimdi daha güzel olmuş ama şu saçının önündeki aşırı krepeli görünüm beni benden alıyo... Bi de onu değiştirse tam olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskidende öyleymiş şimdide aynı evet bak ona dikkat etmemişim :)

      Sil
  2. fahriye evceni dediğin gibi bir programda keşfeden türkan şoray değil oya aydoğandır
    geçenlerde bir programda yine anlattılar
    hatırlatayım dedim
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım sagol hemencik düzelttim ..TŞK ederim sevgiler :*

      Sil
  3. gozleri cok guzel.keske asiri fondeten kullanmasa.en azindan fotolarda cok yapay duruyor yuzu.bi de canim siyah saclilar acik tonlara gecince bi acayip oluyorlar.siyah yakisan degistirmese iyi olur.

    YanıtlaSil
  4. Belkide çok fotoshop oldugu ıcın öyle duruyordur :) bende saç rengimi ilerde degiştirmeyi düşünüyorum bak şimdi degiştirmesemmi senın bu yorumundan sonra haha : ) öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  5. bence hiçde öyle değil iki rengide fevkalade taşımış..

    YanıtlaSil
  6. bazı insanlar bir çok rengi taşıyor siyahtan başka renge geçmesi kötü olmamış yani sonuçda beyaz tenli bir bayan..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.. Yaprak Dökümü'nde ki halini begenmezdim asiri makyaj kullaniyordu hic yakismiyordu halbuki hic ama hic gerekmiyor makyaj ona! Bakiniz simdi Calikusunda öyle bi güzel öyle bi güzel olmus ki cok hafif makyaj ile ne güzel duruyor. Bayila bayila izliyorum cok cok coook güzel bir Bayan oldu artik Masallah! Oyunculugunuda hayranlikla saskinlikla izliyorum böyle bu kadar cok iyi bir oyuncu oldugunu bilmiyordum..cok iyi gelistirmis oyunculugunu! yani su an bence Türkiyede Kadin Oyunculardan bir numara Fahriye.. bu zamana kadar onun gibisini görmedim ben ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.. Yaprak Dökümü'nde ki halini begenmezdim asiri makyaj kullaniyordu hic yakismiyordu halbuki hic ama hic gerekmiyor makyaj ona! Bakiniz simdi Calikusunda öyle bi güzel öyle bi güzel olmus ki cok hafif makyaj ile ne güzel duruyor. Bayila bayila izliyorum cok cok coook güzel bir Bayan oldu artik Masallah! Oyunculugunuda hayranlikla saskinlikla izliyorum böyle bu kadar cok iyi bir oyuncu oldugunu bilmiyordum..cok iyi gelistirmis oyunculugunu! yani su an bence Türkiyede Kadin Oyunculardan bir numara Fahriye.. bu zamana kadar onun gibisini görmedim ben ;)

    YanıtlaSil
  9. bu arada Siyah sac rengi bence yakismiyor ona, daha sert ciddi gösteriyor onu. Kendi dogal sac rengi kahve rengi daha cok yakisiyor bence daha zarif tatli hanim hanim oluyor (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...